logo

محتوا در پروفایل / مدیریت مطالب

استفاده از هشتگ مناسب در مطلب، چه تأثیری در دیده شدن آن دارد؟

اگر در مطلب خود از کلمات کلیدی مرتبط با موضوع آن در قالب هشتگ استفاده کنید، باعث می‌شوید که مطلبتان بهتر دیده شود. به این معنا که افراد دارای علایق مرتبط با محتوای ارسالی شما، با احتمال بیشتری مطلب شما را خواهند دید. به عنوان مثال اگر موضوع مطلب شما بازاریابی دیجیتال و سئو است، از هشتگ‌های #سئو و #بازاریابی_دیجیتال در مطلب خود استفاده کنید تا مخاطبان علاقمند به این حوزه‌ها، این مطلب را به عنوان پیشنهاد دریافت کرده یا در نتیجه جستجو آن را مشاهده نمایند.

تعداد پیشنهادی برای هشتگ‌های مرتبط با یک مطلب، بین 1 تا 3 عدد می‌باشد.