در شبکه اجتماعی پروفایل، هر کاربر دارای یک پروفایل شخصی است. فرد از این راه میتواند برند شخصیاش را معرفی کند، رزومهاش را به نمایش بگذارد و محتوای دلخواه خود را منتشر کند. به علاوه، کاربران امکان تعامل و شبکهسازی را خواهند داشت.
به عنوان بخشی از هر پروفایل شخصی، زیرصفحهای به نام «درباره» وجود دارد که کاربران از طریق آن میتوانند هویت تخصصی و اجتماعی و برند شخصی خود را به دیگران معرفی کنند. در واقع این زیرصفحه، رزومه آنلاین هر شخص محسوب میشود.
هر کاربر در پروفایل میتواند مطالب تخصصی و اجتماعی خود را در قالب «مطلب» و «نوشتار» با محتوای متنی، تصویری، ویدئویی و لینک برای دنبالکنندگان خود یا در گروههای تخصصی به اشتراک بگذارد.
نیاز متخصصین امروز حضور در بستری است که در آن بتوانند تعاملات تخصصی خود را با سرعت و کیفیت بالایی داشته باشند. در پروفایل شخصی افراد این امکان را دارند که مطالب یکدیگر را دنبال کرده و از آخرین آپدیتها در رابطه با شبکه تخصصی خود باخبر شوند.
صفحههای عمومی پروفایل به کسبوکارها، مراکز آموزشی، رسانهها و مجموعههای دیگر بستری ارائه میدهد که بتوانند در آن برندشان را معرفی کنند، بازاریابی محتوا انجام دهند و با مخاطبین خود ارتباط برقرار نمایند.
گروههای تخصصی با هدف تسهیل ارتباط میان متخصصین در حوزههای مشترک توسعه یافتهاند. کاربران با ایجاد گروههای عمومی و خصوصی، به یک فضای اختصاصی برای گفتوگو و تبادل اطلاعات دسترسی خواهند داشت.
برقراری ارتباط غیرحضوری یکی از نیازهای اساسی متخصصین در سراسر جهان است. سرویس وبینار پروفایل بستری برای ایجاد ارتباطات گروهی به صورت صوتی و تصویری در اختیار متخصصین ایرانی قرار میدهد.
کاربران در بستر پروفایل میتوانند در میان پروفایلهای شخصی، مطالب و نوشتارها و نیز بانک اطلاعاتی صفحات عمومی جستجو کنند. تکنولوژی انتخاب شده برای جستجو به نحوی است که کاربران در آینده بتوانند در زمینه محتوا و افراد مرتبط پیشنهادات هوشمند دریافت کنند.